Om Manou

Hvem er Manou?

Jeg er en lightworker

Jeg er først og fremmest lightworker. Det betyder, at min mission her på planeten er at løfte menneskets energi og bevidsthed.

Det gør jeg ved at hjælpe lightworkers (dig) med at skabe deres gennembrud, så de kan hjælpe millioner af mennesker til et mere magisk, nærende og sprudlende liv.

Jeg har en kæmpe passion for mennesket og har derfor uddannet mig indenfor psykologi og kommunikation. Den viden bruger jeg til at skabe vilde gennembrud for mine kunder.

Metoden kalder jeg for “Spirituel Branding” og holy moly, den er effektiv!

Hvordan det hele startede…

Forbindelsen til den anden side

Lige siden jeg var barn har jeg følt mig forbundet til naturen og “den anden side”. Som barn kendte jeg ikke til den spirituelle verden, men jeg vidste, at der fandtes en stemme inde i mig, der var stærkere, klogere og mere modig end jeg var.

Da jeg trådte ind i mine teenageår blev min mor clairvoyant og jeg elskede at nørde alt, der havde med det okkulte og spirituelle at gøre (yes, der blevet leget en del med ånden i glasset).

Parallelt med min dybe passion for det spirituelle, begav jeg mig på oplevelse indenfor transformation og selvudvikling og begyndte som 13 årig at studere psykologi på Ungdomsskolen efter skole. Efter gymnasiet uddannede jeg mig i psykologi og kommunikation fra Roskilde Universitet.

På daværende tidspunkt var drømmen at blive ekspert indenfor modens psykologi, da mode forener psykologi, transformation og kommunikation. Tre områder jeg altid har elsket og er evig nysgerrig omkring.

Når kriser resulterer i forløsning af drømme

Når drømme bliver virkelighed

i 2010 stod jeg som nyuddannet klar til “den virkelige verden”. Men det var ikke lykken at arbejde fra 9-17 i en stilling, der var præget af frygt og micro-management, så jeg blev (selvfølgelig) ramt af stress og angst.

Min krise ledte mig heldigvis på rette vej og med en stærk vejledning fra universet (jeg lyttede og handlede på ALLE tegn og allierede mig med en clairvoyant og numerolog) begyndte mine drømme at blive til virkelighed.

I 2015 lavede jeg min TED talk “Are you wearing your future” og i 2017 udgav jeg bogen “Robust Mode”.

I TED talken “Are you wearing your future” giver jeg et indblik i, hvordan vi bevidst kan skabe vores drømmeliv ved at anvende vores beklædning, som manifestations – og brandingværktøj. Du kan se TED talken lige her: https://www.youtube.com/watch?v=1JVRCoebGIQ

I Bogen “Robust Mode” kombinerer jeg de psykologiske aspekter, der er ved beklædning med et bæredygtigt perspektiv. Med andre ord; bogen hjælper modebrands med at skabe modeprodukter, der ikke bare bliver solgt, men som forbrugerne vil elske og gå med i flere årtier.

Nysgerrighed & eksperimenter

Som led i min nysgerrighed og lyst til at mærke alle processer på egen krop, kastede jeg mig i 2016 ud i et omfattende tøjeksperiment, hvor jeg skulle gå med alt mit gemte og glemte tøj i 365 dage.

Eksperimentet udviklede sig senere til bogen “Robust Mode” og blev dækket af landsdækkende medier:

http://politiken.dk/forbrugogliv/art5889313/Manou-har-brugt-sit-gemte-og-glemte-tøj-i-323-dage

Frem i lyset…

Fokus skaber flow

Jo mere jeg specialiserede mig indenfor modens psykologi, des flere rakte ud efter mig og min viden.

Det resulterede i utallige artikler, medvirken i Go´Morgen Danmark, interviews, foredrag og forelæsninger.

Underviser og foredragsholder

Mennesket som mysterie

I en årrække underviste jeg i fremtidens mode, fremtidens branding, dynamikkerne bag trends og fremtidens forbrugeradfærd, men der manglede noget helt essentielt. Nemlig hele mig.

I hele mit professionelle liv havde jeg gemt (og glemt) min spirituelle side, men det ændrede sig under corona, hvor en række kunder sad fast både energimæssigt og økonomisk.

Løsningen var at inkludere den åndelige verden i det strategiske arbejde -og det har jeg gjort lige siden og resultaterne er vilde hver gang, da hele sjælen er med på rejsen).

Fra marketingchef til Spirtuel Business Mentor

Mentor for lightworkers

Efter at have publiceret “Robust Mode” fik jeg lyst til at arbejde som marketingchef hos en række modebrands, så jeg kunne omsætte mine teorier til praksis.

Det gjorde jeg fra 2017-2019, hvorefter det stod klart for mig, at det ikke længere udelukkende var modebranchen jeg ønskede at hjælpe, og derudover var min drøm at hjælpe tusindvis af mennesker og ikke bare et brand af gangen.

Gradvist åbnede jeg op for mit eget mentor arbejde og pludselig havde jeg kunder indenfor både mode, healing, hudpleje, massage, kunst, parfume, smykker og musik.

Det stod mere og mere klart, at mine kunder ER lightworkers og jo mere jeg hjælper dem (og dig) til et gennembrud, des flere mennesker kan vi løfte og forløse.