Fremtidens Branding

For at du kan drive en virksomhed, der har en stabil omsætning og konstant tiltrækker nye kunder, er det ikke nok, at dit produkt og dine ydelser er relevante. Måden du kommunikerer med dine potentielle kunder skal resonere med dem de er og det liv de lever.

Så hvordan sikrer man sig, at man “connecter” med nuværende og potentielle kunder?

Det gør man ved at kende til den tid vi lever i; hvad der definerer den, hvad der rører sig, hvilke forandringer der er på vej og hvilke tendenser vi allerede kan ane svagt i horisonten.

Gennem foredraget “Fremtidens Branding” får I et indblik i, hvordan man skaber stærke relationer til sine kunder -gennem branding.

Branding er ikke bare en visuel og kommunikativ skildring af jer, som brand, men også en energetisk relation mellem brand og kunde.

Det handler ikke længere om “udbud og efterspørgsel”, det handler derimod om energi, relationer, værdier og livssyn.

Foredraget “Fremtidens Branding” er til jer der:

  • Har en etableret virksomhed med ambitioner om at skabe en stærk position indenfor jeres felt.
  • Ved at det er afgørende at være på forkant for at tiltrække potentielle kunder -samt sikre længerevarende kunderelationer.
  • Gerne vil give jeres kommunikationsteam de bedste værktøjer til at skabe relevant, opsigtsvækkende og relationsskabende kommunikation, branding og markedsføring.

Det får I:

  • Forståelse for hvad branding er i stand til.
  • Indblik i de tendenser, der ændrer brandingen lige nu.
  • Konkrete værktøjer til Fremtidens Branding.
  • De hemmelige branding-tricks, der får jer foran jeres konkurrenter.

Det lyder som et foredrag for os, hvordan kommer vi igang?

Send en mail til hello@manou.dk og få en uforpligtende snak om jeres behov, ønsker og udfordringer, så vi sikrer os, at foredraget er perfekt tilpasset til jer.

Praktisk:

Foredraget varer ca. 60min inkl. spørgsmål.

Pris: 14.500kr ex. moms (transporttillæg på 500kr til Fyn og 1000kr til Jylland og Bornholm).

Jeg glæder mig til at komme forbi jer og indvie jer i fremtidens branding (for den er meget anderledes end alt hvad vi indtil videre har været vant til)! 😉