Spirituel Branding

Hvad er Spirituel Branding?

Spirituel Branding er en tilgang der opstod i 2020. Vi befandt os på det tidspunkt midt i coronakrisen og flere af mine kunder oplevede stilstand eller decideret modgang.

De traditionelle brandingstrategier slog ikke længere til. Der skulle noget andet og mere til. Dette “mere” viste sig, at være den energetiske og spirituelle verden, der stod klar til at hjælpe. En verden der altid har stået klar, men som de færreste har inddraget i deres professionelle virke, medmindre de arbejdede, som healer eller shaman.

Få “hul igennem”

Da jeg gradvist begyndte at introducere mine kunder til denne tilgang, skete der imponerende gennembrud i deres forretninger. Der kom pludselig “hul igennem” og der kom en lethed ind i deres forretning.

Bliv ført med strømmen

For det er sådan det helst skal føles at drive en passionsbaseret forretning. Vi skal nyde det. Og netop nydelsen, glæden, begejstringen og spændingen er nogle af de nøgler, der bringer dig ind i universets kærlig flow og fører dig med strømmen istedet for mod strømmen.

Men nogle gange kræver det lidt hjælp udefra at mærke efter hvor strømmen er, hvordan man hopper på den og hvordan man i det hele taget lader sig flyde med uden at stritte imod.

Og det er præcis her jeg kommer ind i billedet. Jeg mærker dig, din forretning og din åndelige guider -og fortæller dig, hvad der skal til for at du får hul igennem med din selvstændige virksomhed.

Jeg guider dig til dit gennembrud

Jeg er bindeleddet, oversætteren og budbringeren -og det er den dejligste opgave man overhovedet kan få. Jeg får simpelthen lov til at guide dig til lys, glæde, lethed, mirakler og gennembrud -og det er ret magisk.

Alt kan lade sig gøre

Den Spirituelle Branding giver dig den unikke kombination af den spirituelle verden og den strategiske branding -og i dette felt kan ALT lade sig gøre.

Download dit foredrag

Hvis du er nysgerrig på, hvad Spirituel Branding kan, så kan du (inden længe) downloade foredraget “Spirituel Branding -Aktiver sjælen i dit brand”.